" />

Дуже раді, що ви звертаєтесь до нас за якісними рослинами, адже ми працюємо над тим, щоб кожна рослина була здоровою та красивою.

Відправлення рослин здійснюється після Вашого підтверждення фото саджанця. Ваші замовлення оброблюємо продовж 1-3 днів.

Якщо ви отримали рослину перевізником і виявилось, що рослина не відповідає вашому замовленню, зв'яжіться з нами якнайшвидше для вирішення цього питання: 

(067) 5799553 Ольга
(066) 9764344 Анна

Якщо, під час отримання рослин перевізником пошкоджене пакування - неодмінно складіть акт пошкодження у відділення перевізника. Ми будемо сприяти отриманню компенсації, тому страхуємо рослини за їх повною вартістю.

Повернення

Ми розглядаємо кожен випадок повернення товарів на протязі 14 днів. Якщо Ви бажаєте повернути рослину, перевірте:

1. Чи дійсно отримана рослина не відповідає вашому замовленню? 
2. Рослина не відповідає розмірам, що вказані на сайті
3. Рослина неналежної якості: суха, зламана, або хвора.

Якщо, хоч один пункт відповідає дыйсносты - ми обов'язково повернемо Вам кошти, або обміняємо на відповідну рослину.
Також, будьте уважними під час огляду рослини у відділенні перевізника.
Якщо рослина доїхала пошкодженною через недбале перевезення - вимагайте компенсації у перевізника.

Разом з номером ТТН, ми відправляємо фото пакування рослин, для того щоб застерегти їх травмування.

Гарних Вам рослин на Вашій ділянці!



Місце розташування